SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.

Välkommen att hyra klubbrummet och styrelserummet

Riktlinjer för uthyrning:


  • Endast medlemmar i Ösmo Fotboll kan hyra klubblokalen.
  • Medlemmar kan INTE hyra lokalen åt någon annan som inte är medlem i Ösmo Fotboll. 
  • Den som hyr lokalen skall ha fyllt 20 år.
  • Om ungdomsfester (under 20 år) anordnas skall det i lokalen finnas minst 2 personer över 30 år under hela arrangemanget.
  • Personen som hyr lokalen är ansvarig för de personer som vistas där och eventuell åverkan som görs på lokalen och dess inventarier. Eventuella ersättningskrav för åverkan kommer att ställas mot den som hyr lokalen.
  • Hyrestagaren som hyr lokalen måste närvara under evenemanget.
  • Efter genomförd uthyrning skall städning utföras enligt särskild anvisning.
  • Hyresavgifter skall betalas enligt överenskommelse.
  • Kalas/fest fredag – söndag/helgdag 500:- (hela lokalen)  Övriga dagar 100:-/timmen.
  • Hämtning och återlämning av nyckel ser enligt överenskommelse.
  • Då Ösmo Fotboll har begränsade möjligheter att ta emot sopor så åvilar det hyrestagaren att bortforsla egna sopor.

Följande utrustning finns i lokalen:


Kök med spis, micro, kyl och frys, kaffebryggare samt diskmaskin

Porslin, tallrik, bestick samt glas

Toaletter

Projektor med tillhörande duk samt Hemmabio anläggning (bokas separat vid bokning)

Ösmo Fotboll tillser att det finns handdukar till toaletter och kök samt toalettpapper

Ordningsregler:

Ösmo Fotbolls lokaler är 100% rökfria

Ösmo Fotboll skall framstå som en sund förening och det innebär att vi inte främjar alkoholkonsumtion runt våra matcher, evenemang eller i våra lokaler!

Om alkohol trots allt serveras så skall ALLA spår av denna konsumtion dvs flaskor, burkar, lådor etc. skall vara bortstädade när festen avslutats. Får ej lämnas kvar i lokalen tills städningen.

Ingen musik får spelas efter klockan 01.00


Städregler


Klubbrummet och styrelserummet

  • Bord, stolar samt fönsterbrädor torkas av med fuktig trasa.
  • Golven dammsugs eller sopas, därefter våt torkas med levang med såpa i vattnet.

Köket

  • Arbets / diskbänk samt kakel torkas av med fuktig trasa, skåpluckor torkas av vid behov.
  • Diskmaskinen töms på disk.

Toaletter

  • Toalettstolar och handfat rengörs samt speglar putsas
  • Golvet dammsugs eller sopas, därefter våt torkas med levang med såpa.

Altanen

  • Inga marschaller får ställas på altanen.
  • Rökning är ej tillåten på altanen.
  • Eventuellt skräp skall kastas i sopkärlen, inga tomglas,  flaskor eller kartonger får slängas här i om alkoholkonsumtion förekommit. Dessa slängs inomhus och medtages vid städningen och övrig sophantering.

Sophantering

Då Ösmo Fotboll har begränsade möjligheter att ta emot sopor så åvilar det hyrestagaren att bortforsla egna sopor gäller även eventuella tomglas/flaskor.


Felanmälan

Felanmälan på skador på lokalen eller dess inventarier skall göras på separat anteckningsblock (finns i städskrubben)

Akut skada till  XXXXXXXXX   (larmtelefonen?? )

 

Vid utebliven städning

Kommer hyrestagaren att debiteras 2000:-


Styrelsen 2017-04-13


 
Stöd Ösmo GIF fotboll
Huvudsponsor
Silversponsor
1935Klubben
Samarbetspartners

Väder Ösmo

Följ Ösmo Fotboll